pondělí 27. dubna 2015

Random post #1 (Neaktivita na blogu , logo , málo času)

Po delší době jsem zpátky!
Absolutně nic nestíhám . Ve škole plno učení ,musím si dopisovat písemky a opravovat známky a přes víkend minimálně 2 koncerty . Teď už to na mě nějak dolehlo a jsem asi opět nemocná ('dlouho' jsem nebyla) .Za dobu co jsem tu nebyla jsem stihla 5 koncertů(kali&raego) a hromadu focení .Z focení koncertů už se stává stereotyp a to nechci , takže teď mám kratší zaslouženou pauzu a možnost po delší době trávit víkend s kamarády takže doufám, že všechno vyležím .Bude se  stavit Máj a tam samozdřejmě nesmím chybět (:D) .Doufám ,žese co nejdřív vrátím k blogu ,ale to  až opravím známky a všechno dodělám .Poslední věc o které bych chtěla mluvit je mé nové logo ,které jsem si nechala vytvořit a můžete se na něj těšit na fotkách .Chci si udělat i tričko se svým logem , to byl vždycky takový můj sen :D jinak logo mi dělal Design By ArmoreD , který dělal loga pro kali records .
S kalim teď jezdíme N!KTO tour a všechny zastávky byly úplně super a těsíme se na další ! 
Na závěr fotky z poslední doby 
nakonec jsem se rozhodla pro trojku , dejte vědet které logo byste si vybrali vy . 





 -nejúžasnější Klárka


 -cocacolová bajuška ♥


nejkrásnější pupíčci ( Sebastiánek a Tobiasek )                  
MARTEZ -BRNO SONO
                                                                KALINO - BRNO SONO
                                                              KALINO - HORNÁ SÚČA
                                                             RAEGO - TOWER CLUB
Na závěr nejlepší dort s logem KR ♥ ( backstage Horná Súča) 

2 komentáře:

  1. ujde, ale nic extra fotky to nejsou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně , že ne . Lidi umí dávat totiž jen anonymní kritiku :D

      Vymazat