pondělí 16. února 2015

Focení koncertu #1 Martez & Rytmus Nové Mesto nad Váhom 13.2.2015

Čauko
V pátek bylo focení Rytmuse , asi největší rapové legendy v cz&sk vůbec !
Takže Vás tím trochu provedu :)
Když sem přijela před klub čekalo mě příjemné překvapení.Zavedli mě do hotelového pokoje , který byl moderně vybavený a nic ná tam nechybělo . Stačilo sejít schody a byli sme v klubu :)
(Nejhorší jen byli pro mě strašidelné hlavy losů a snad všeho co je v lese pověšené na stěnách , ždy sem kolem toho chodila se zavřenýma očima :D)
-Koupelnovky :D
-asi 2 metrová hlava losa (ještě teď z toho mám husinu:D)

Asi za hodinu přijel Rytmus .Sledovali sme televizi:D Oni rapovali a beatboxovali a natáčeli na dokument . Anys mi vysvětloval jeho skate hru na mobilu :D a fotili sme se

                             

-kf navždy!

Jako první šel na řadu martez .Moc lidí tam teda nakonec ani nebylo ale i tak byla dobrá atmosféra :)
-Pak Rytmus ,který skoro celou dobu na stage jen seděl , nebo chodil mezi lidmi :D a Anys mu fotil hlavu a pak se tomu hodinu smál :D



-Byly tam dost otravné holky a vyslékaly si trička , pak je Rytmus uzemnil a všichni se jim smáli :D ,následovalo focení s fanouškama a po nabitém dnu návrat domů :-)
N

3 komentáře:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní fotky Natálko, jde vidět, že sis to užila :) Je skvělé, že ti lidi jsou vpohodě oproti lidem, co nedokázali nic a hrajou si na bohy. Těším se na další článek :*

    BayaChick

    OdpovědětVymazat