neděle 15. února 2015

Já a můj sen

Ahoj !
Jmenuji se Natálie Mahdalová a je mi 16let .Studuji 1. ročník na osmileném gymnáziu .Od mala jsem dost psychicky i fyzicky nemocná a proto mám ve škole individuální plán .  Miluju focení a plním si s ním své sny.Všechno to začalo před cca čtyřmi lety , kdy jsem dostala svoji první vytouženou zrcadlovku . Byl to Canon eos 1000D. Fotila sem hlavně kamarádky , ale i dost lidí jsem kvůli focení poznala . Postupem času sem fotila víc a víc a dostala sem svou druhou zrcadlovku a to je canon eos 600D , který mám dodnes a jsem s ním hrozně spokojená . Pak jsem si pořídila pevnu padesátku a furt fotila lidi .A pak přišel zlom .Naprosto zbožňuju rap ( skoro nic jiného neposlouchám ).V srpnu 2014 jsme se domluvili s mým tehdějším idolem Martezem jít fotit exteriérové fotky . Dost sme si rozumněli a tak mi nabídl abych s ním jezdila koncerty . V ten moment jsem myslela ze zkolabuju :D a od té doby jezdíme koncerty s Kalim , Separem , Strapem , Ektorem , Rytmusem a podobně . Je to pro mě něco neuvěřitelného !Vidět všechny své idoly naživo , popovídat si s nima a poznat jací jsou doopravdy ! Strašně si vážím toho , kde jsem teď . Budou články z koncertů , ale i exteriérového focení  podobně . Sem tam možná i nějaký outfit protože zbožňuju módu.Kdyby jste měli kdokoli zájem o focení , stačí mi napsat na facebookovou stránku ktrou máte v pravém panelu ! Budu se těšit u dalšího článku.
N

Žádné komentáře:

Okomentovat