čtvrtek 12. března 2015

Dubai 2015

Ahoj !
Vím, říkala sem že články z Dubaje budou každý den , ale kvůli posunu času a hlavně nedostatku času se to nedalo stihnout .Mám pro Vás tedy jeden souhrnný.
Fotky jsou jak z mobilu , tak z foťáku ( na mnoha místech se fotit nesmělo ).

Odlétali jsme v neděli 8.3. z Prahy . Let byl až na pár chvil klidný ale na mě strašně dlouhý (6hodin).Přiletěli jsme na místo v 10 večer , vybalili si a šli spát .




Každý den jsme chodili na pláž , kde sme krmili racky ,viděli rejnoky metr od pláže a opalovali se .
Pak jsme se šli na hotel převléknout a osprchovat a podívat se po Dubaji . Byli jsme v akváriu , které se rozléhalo po celém patře největšího nákupního centra na světě a bylo v něm 400 žraloků a strašně moc ryb , které jsem nikdy předtím neviděla .


U nákupního centra je taky největší budova světa a zpívající fontána (všem bych přála to vidět).Představení bylo každou půlhodinu a pokaždé jiná písnička



Zážitkem byla i návštěva Global village což je vlastně obrovský plac kde má každý stát svou budovu a v ní prezentuje různá představení a prodávají se tam produkty z určité země a zábavný park kde si můžete zajezdit na různých dráhách a kolotočích .

Cesta zpět byla pro mě hrozná , strašné turbulence a 6 hodin strachu :D , doufám že podobný let už nikdy nezažiju:D
Kromě letu bylo všechno naprosto perfektní a mám spoustu krásných zážitků ! ♥

Budu se těšit u dalšího článku :-)
N ♥ 

Žádné komentáře:

Okomentovat