pátek 13. března 2015

DO WHAT YOU LOVE - LOVE WHAT YOU DO

Dneska tak trochu jinak aneb já před objektivem :D
Přijela mi kamarádka , tak jsme si řekli že zajdeme jen na zahradu něco nafotit.Všechno jsem jí nastavila a ona jen mačkala spoušť:D.Celkově jsem dnes jen odpčívala a upravovala , protože jsem ještě unavená z toho posunu času .Zítra už bude stát před objektivem někdo jiný , takže čekejte článek :-) . Poslední dobou se sažím fotit opravdu denně ,protože mě to naplňuje , baví , plní mi to sny a dává ty největší zážitky !
Hezký zbytek dne :-) ! 
 Strašný swag ty tenisky - vím :-D , ale doufala sem , že se budu fotit jen do pasu
 Jaro je opravdu tady ! Chtěla bych konečně teplo!




Tričko - http://robotique.blog.cz ,Vesta - Tally Weijl ,Kalhoty-H&M , Čelenka - Dubai , Boty - Nike 

Žádné komentáře:

Okomentovat