neděle 29. března 2015

Focení koncertu #2 Kali & Peter Pann Uherské Hradiště 27.3.2015

Ahoj ,
tento článek začínám psát v Neděli večer , kdy jsem hrozně unavená a usínam u notebooku :D .Prostě všechno poslední dobou dělám na poslední chvíli a nestíhám . Tento víkend byl hrozně super . Tento článek bude o tom , jak jsem si užila mé 5. focení s Kalim a Petrem Pannem .
Před koncertem jsem dojela do Hradiště , kde jsem měla sraz s kamarádkou . Jely jsme se podívat do klubu , kde jsem nikdy předtím nebyla .Chvíli jsme seděly a pak jsme jely pro Kaliho na hotel .Už před dvanáctou byl klub tak plný , že se nedalo ani pohnout . Takže jsem museli chodit s vyhazovačema aby nás vůbec někdo pustil :D .Celkově to bylo hrozně super , skvělá atmo a super klub.Až teda na stage o velikosti psacího stolu , kde se 3 fotografové těžko vlezou:D .Od příštího měsíce budu fotit skoro celou tour albumu N!KTO .První zastávka je 24.4 v Přerově .Fotky jsem ještě nestihla upravit .Takže Vám dám malou ukázku a určitě sledujte zítra moji Facebookovou stránku ( odkaz v pravém sloupci ) , kde bude odkaz na všechny fotky .
 Moňulinka ♥










Žádné komentáře:

Okomentovat