pátek 20. března 2015

Sun & Friday

Ahoooj :-)
Konečně pátek po škole , neznám lepší pocit . K tomu je krásně a nemůžu se dočkat večera!
Tak jsem se rozhodla nafotit můj dnešní Outfit.Během víkendu dodělám fotky a bude konečně článek z tabla , které sem včera fotila .

Na sobě mám takovou lehkou jarní mikču z Yes, I am Fashion , která je skvělá , stejně tak jako stránka , mikča dorazila na druhý den od přijetí platby , mám z ní velkou radost .
Michael Kors kabelka je naše společná s mamkou a koupili sme si jí v Dubaji .
Kalhoty už klasika z h&mka .
Slip on boty jsem chtěla hrozně dlouho , na tyhle sem narazila náhodou v UH v prostřední ulici a byly za skvělou cenu . Podobné jsem našla na časnaboty.cz a taky za skvělé ceny .


"objektiv" co mám v ruce , vlastně objektiv není :D je to termo hrníček od bratra k vánocům a je super.Podobný určitě najdete na internetu .

Přeji Vám všem hezký víkend! ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat