úterý 17. března 2015

My first OOTD !

Můj první OOTD aneb dnes nosím :-)
Mám pocit že už konečně začíná jako a udělalo se pěkne , takže jsem vyvětrala tuhle jarní bundičku ( měla jsem ještě černý kabát ) ,která se podle mě na jaro konkrétně hodí :-) . Někomu se nebude líbit konbinace vzorů bundičky a kabelky , která je od Teda Bakera a přivezla jsem si jí z Dubaje . Mně se tahle kombinace moc líbí :-) ktomu už jen zlatý detail v podobě masivního náhrdelníku z Primarku a Roshe Run tenisky . Snad se vám můj první outfit líbí . Štvě mě že jsem si zapomněla na focení padesátku , s ní budou určitě outfity lepší . Dnes už sem si protrpěla hodinu u zubaře a teď mě ještě čeká doučování . Pro dnešek to bude všechno :-). Uvidíme se u dalšího článku .
Ahoj



-omlouvám se za ten humus u boty , ale nevšimla jsem si :D

Tričko-Primark ,Bundička - Gate , Náhrdelník - Primark , Rifle - Primark ,Boty - Nike Roshe run , Kabelka - Ted Baker London

3 komentáře: